Who let the dogs out ?

Hoe hip kan je een bergère maken, dacht Philip Coudray ?
Met dit digitaal bedrukt polyestersatijn behoudt hij
de Franse authenticiteit. Een perfect compromis tussen klassiek en modern.
Uw trouwe viervoeter vereeuwigd. Dit samen met een Louis XV-poef.
Prat voor digitaal bedrukte schildersdoeken

Belgen hangen voortaan hun mooiste kiekjes in hun woonkamer.
De foto’s worden via e-mail doorgestuurd, gedrukt op doek en vervolgens op een houten frame gespannen.

De digitale kunst is gedrukt op een polyester of linnen weefsel. Het doek is beperkt afwasbaar en beschermd tegen verkleuringen door zonlicht.
Victoria’s Secret:
doorgedreven digitalisatie in de textiel.


In de V.S. is de digitale textiel trein reeds goed vertrokken.
Momenteel biedt Vicoria’s Secret - www.victoriassecret.com - u een (digitale) catalogus aan, samen met een digitale stock.
Er worden een aantal ontwerpen gedrukt, geconfectioneerd en gefotografeerd. Pas nadat u een bestelling heeft geplaatst beginnen de printers te drukken. Een paar dagen later ontvangt u het kledingstuk via de post.

Fotomania

In het trendsettende Italië is het momenteel stormloop voor ultrahippe prints. Het klassieke meubel wordt opgesmukt en krijgt een moderne twist. Tal van dagelijkse gebruiksartikelen worden verfraaid met digitale prints. Hier heeft u een kamasutra lamp van duizendpoot Hervé Matejewski.

Een camouflage tent

Een schitterend trompe l’oeil effect.
Deze tweepersoons-tent met een print van grazende koeien
versmelt volledig met de omgeving door zijn bedrukking.
De tent is waterafstotend behandeld en klaar voor gebruik.
Prettige prints zijn hip !

Ché

Het mannenblad Ché bruist van ideeën en creativiteit! Voortaan geen eenzame nachten meer. Een dekbedovertrek met opdruk van een blonde jonge dame kan u voortaan warm houden. Het dekbedovertrek is voor 2 personen (220 x 240 cm) en vervaardigt uit 100% katoen (wasbaar aan 95°c).

Een uitmuntend voorbeeld van wat wij met digitale textielbedrukking kunnen doen.

Openluchttentoonstelling te Oudenaarde

De ‘Verenigde Handelaars Hoogstraat’ uit Oudenaarde slagen er alweer in om hun straat in de kijker te plaatsen. 27 Buren komen met hun portret dwars over de straat te hangen op metershoge vlaggen. De bezoeker komt als het ware een foto tentoonstelling binnen.

Men ziet geen schreeuwerige commerciële vlaggen met kleur en slogans maar grote doeken met, op het eerste zicht, anonieme personen. Elke foto is echter het vrolijke portret van een handelaar of koppel uit die Hoogstraat. “Zo krijgen de winkels een gezicht” zegt de initiatiefnemer van het project. De mensen van de Hoogstraat willen meer zijn dan een

handelaar. En om dat duidelijk te maken tonen we hun gezicht. Een vrolijk gezicht. Digitaal textiel drukken heeft sinds kort ook zijn weg gevonden naar de vlaggen markt. Het laat ons toe om originele bedrukkingen te realiseren.